We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

#CoronaVideo

by i Tirataie

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      €4 EUR

     

1.
Bevi brulè! 01:16
bevi brulè che bon che l'è zùcher e pom col paneton él scalda i dét él cava 'l frét noi se l bevón e se 'nciokón donteghe la canèla zuchero, pom e calche garòfol scalda n te na pegnàta pò daghe foc se le massa alcol anca n secio no l'incioka mia se l vien fret l'e come na sangria bevi brulè che bon che l'è zùcher e pom col paneton él scalda i dét él cava 'l frét noi se l bevón e se 'nciokón a Natale ci si scambia i doni perché siamo tutti più beóni a Natale ci si scambia i doni perché siamo tutti quanti più beóni bevi brulè che bon che l'è zùcher e pom col paneton él scalda i dét él cava 'l frét noi se l bevón e se 'nciokón bevi brulè!
2.
me compare Giacometo l'a l'osèl che pesa n etto quando el canta el verz el bèco che l fa proprio inamorà ma un bel giorno la paróna la s'avea gratà la mona la ghe tira el col al galo e lo mete a cusinà. le galine tute mate le se grata le culàte Le ga roto anca 'l ponàro da la rabia che le gà
3.
Senza Giga 05:23
i Tirataie - 2020 - SENZA GIGA (Bepi, Bus) da quasi na stemàna no mete fora l nas adeso ai n grum de tenp par fa le robe che me pias se pos me tache n telefilm me scarghe anca n pazón ma su l pì bel finìs la conesión senza giga, senza fibra la panza sempre piena, mi magne tut al dì no pase pì le porte parché no ghe pase pì la caneva seràda a ciaf parché no beve nia mi spète che i rivèrde l'ostaria! reste a casa, son valento mi no ris-ce l'ospedàl ma co pasa sto spavento se becón tuti n te bar! senza giga, senza fibra se slonga le giornade, la barba e i me cavéi sperón che la fenìse prima che fenìse i schèi de sta lontan da i soci no no capita da spes che bale che me son tirà sti mes! reste a casa, son valento mi no ris-ce l'ospedàl ma co pasa sto spavento se becón tuti n te bar!
4.
Sèsi siòp 03:18
Lisa, su la pèl senza na fiza, bèla riza a l posto justo tuta nuda la sta là: s-céte, le pomèle de le tete, tonde drete malindrete, le someia de s-ciopar; I oci maliziosi, pituradi, i cavei osigenadi sot la luce artificial; ghe n é chi che paga n poc in pena, cava l stròpol da la schena sgionfa e taca a inpachetàr A l sèsi siòp i parla pian co i oci fisi n te i banchet i riva soli come can co in ment al caldo de l so let e i zerca la felizità senza saver che no ghe n é par chi che rento te l so cor confonde l sèso co l amor! Mesi tuti in fila a piè revèsi da lontan i par i stesi ma le siore vol palpar ghe n é tondi, lisi, duri, cechi longhi, grosi, fiapi, sechi co i afari da pompar Ghe ne quei che sgorla ma da lori quei de avorio par i siori quei de pèza pa i poaret... fati in segadiz a mo de storta, che d inverno sot la porta n altra sfesa i pol stropar A l sèsi siòp i parla pian co i oci fisi n te i banchet i riva soli come can co in ment al caldo de l so let e i zerca la felizità senza saver che no ghe n é par chi che rento te l so cor confonde l sèso co l amor!
5.
Tiro al vof 03:18
6.
L'ha stampata su un tronco d'abete un bel pastorello dall'altare di quella CAPPELLA lei guarda la valle poi qualcuno colori e PENNELLO l'ha un dì pit-turata ora è il simbolo di ogni viandante che passa di là Madonnina dai riccioli d'oro stai pregando su dimmi per chi per quell'uomo che suda in un campo per la donna che si offre da tempo tu d'estate sei lì sotto il sole e d'inverno tra il gelo e la neve ma al tepore della Primavera circondata dai fiori sei tu filo diretto col paracarro togli ai malati la tosse e il catarro prega il tuo Figlio digli che noi sión Tirataie da la Val del Biois son passato un mattino d'autunno sul verde sentiero LA MADONNA dai riccioli d'oro non c'era, mistero... nella nicchia deserta mancava quel dolce sorriso e il viandante che passa davanti pregar più non può Madonnina dai riccioli d'oro... pastorello pittore di un tempio c'è un urgente bisogno di voi LA MADONNA dai riccioli d'oro ritornate a rifare per noi filo diretto col paracarro togli ai malati la tosse e il catarro prega il tuo Figlio digli che noi sión Tirataie da la Val del Biois!

about

Brani registrati (a distanza di sicurezza) nel 2020 durante la pandemia da Covid-19 e pubblicati sul nostro canale Youtube:
youtube.com/playlist?list=PLx0V525uIGb2ycKO6flKEQWLXvg5_bZ0g

credits

released December 25, 2020

Registrato da I TIRATAIE
Mix e master a cura di GIAMPAOLO ROSSI
Artwork a cura di ALESSIO BUS

license

all rights reserved

tags

about

i Tirataie Belluno, Italy

Noi TIRATAIE siamo un gruppo bellunese di musica folk'n'roll.

Attivi dal 2008, proponiamo un repertorio di canzoni divertenti e spregiudicate che rispecchiano quella che è la vita nelle Dolomiti.
Un occhio di riguardo alla tradizione e al dialetto, nostra lingua madre, ma con l'obiettivo principale di divertirci e far divertire: con noi si balla, si beve e si fa tanto casino!
... more

contact / help

Contact i Tirataie

Streaming and
Download help

Shipping and returns

Redeem code

Report this album or account

If you like i Tirataie, you may also like: